Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TA: Shell kwakkelt de zomer in

Column door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negentiger jaren de Tostrams Groep opgericht. Dit bureau biedt onafhankelijke beleggingsadviezen op basis van technische analyse voor par...

Meer over Royce Tostrams

Recente columns van Royce Tostrams

  1. 07:30 TA: Olie nog niet uit de kou 83
  2. 10 aug TA: Eerste verbeteringen AEX 116
  3. 07 aug TA: Mogelijke Midkap-uitbraak 265

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
372 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 19 | Laatste | Omlaag ↓
  1. .kees 2 augustus 2020 18:38
    quote:

    Sem_7 schreef op 2 augustus 2020 15:54:


    [...]

    Gezien de slotveiling van vrijdag gaan de richting de 500 :(


    Zal niet...maar wellicht kan ik dankzij gekochte dag, week en maand AEX puts weer Galapagos stukken bijkopen. Eerder gedaan. Om de verdere reis mee te maken blijf ik, het is pas het begin!

    Voor jou niets Sem, als evt straks helemaal niemand ze meer moet?
  2. forum rang 7 ONN 2 augustus 2020 20:13
    quote:

    Valse beer schreef op 2 augustus 2020 08:51:


    Ok onn kom er maar in voor je ab s kan 15 keer kritiek geven das mooi 75 ab s

    Waarom zou ik kritiek geven? Is toch juist geweldig dat je zo meeleeft met Joost en hem zelfs 15 tips geeft? Nee hoor, hulde aan de valse beer. En het levert óók jou een paar mooie ABjes op nietwaar? Van mij krijg je er ook een, heb je er al 6!

    En omdat je schreef dat alles wat je post niet geloofd wordt leefde ik op mijn beurt met jou mee en gaf je ook een tip. Weliswaar slechts 1 maar toch... Doe er je voordeel mee.


    :)))



  3. forum rang 8 Valse beer 2 augustus 2020 20:27
    quote:

    ONN schreef op 2 augustus 2020 20:13:


    [...]
    Waarom zou ik kritiek geven? Is toch juist geweldig dat je zo meeleeft met Joost en hem zelfs 15 tips geeft? Nee hoor, hulde aan de valse beer. En het levert óók jou een paar mooie ABjes op nietwaar? Van mij krijg je er ook een, heb je er al 6!

    En omdat je schreef dat alles wat je post niet geloofd wordt leefde ik op mijn beurt met jou mee en gaf je ook een tip. Weliswaar slechts 1 maar toch... Doe er je voordeel mee.


    :)))




    AB oude grappenmaker



  4. forum rang 4 Sem_7 3 augustus 2020 05:30
    quote:

    .kees schreef op 2 augustus 2020 18:38:


    [...]
    Zal niet...maar wellicht kan ik dankzij gekochte dag, week en maand AEX puts weer Galapagos stukken bijkopen. Eerder gedaan. Om de verdere reis mee te maken blijf ik, het is pas het begin!

    Voor jou niets Sem, als evt straks helemaal niemand ze meer moet?


    Ik gok nooit meer met puts of shorts.
    Wacht liever rustig af op mooie koop kansen, en dat kan van alles zijn..;)

    Goedemorgen
372 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 19 | Laatste |Omhoog ↑