Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TA: Halfgeleiders lonken naar all-time-highs

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
98 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. De sjaak 9 oktober 2019 09:48
    quote:

    Sloeki schreef op 9 oktober 2019 09:16:


    Zo AEX groen, zorgen voorbij.


    Yep, en vooral aandelen in de halfgeleidersector kopen want die zijn nu goedkoop en de moeite waard om in te stappen. Gematigde groei en koersen rond of boven de oude ATH's. Neem ASML, 10 maanden gelden op 130 in de verkoop en nu boven de 220 weer aantrekkelijk om te kopen. Erg geloofwaardig allemaal......
  2. forum rang 6 opa 9 oktober 2019 10:43
    quote:

    Eric de Rus schreef op 9 oktober 2019 10:06:


    Goedemorgen!

    Ik sta nog steeds in de min. Is wel een stuk minder dan gister.

    @opa, ben ff vergeten, wanneer ook alweer naar India?


    Hallo Eric
    Hebben de vlucht geboekt.
    10 -01 -2020 tot 10-04-2020. Dusseldorf - Trivandrum.
    Ik stuur dan wel af en toe berichtje [ foto ] naar de vaste vriendengroep .

    Maar er heerst hier weer wat onzekerheid met mijn maag, ik weet niet als alles goed is verlopen [operatie] eten is nog steeds een groot probleem, wordt 23 okt een nieuwe scan gemaakt van slokdarm en maag.


    De Chirurg is op de hoogte van onze vakantietrip .

    Groetjes daar.
  3. forum rang 6 Henk Snaph 9 oktober 2019 11:03
    quote:

    opa schreef op 9 oktober 2019 10:43:


    [...]

    Hallo Eric
    Hebben de vlucht geboekt.
    10 -01 -2020 tot 10-04-2020. Dusseldorf - Trivandrum.
    Ik stuur dan wel af en toe berichtje [ foto ] naar de vaste vriendengroep .

    Maar er heerst hier weer wat onzekerheid met mijn maag, ik weet niet als alles goed is verlopen [operatie] eten is nog steeds een groot probleem, wordt 23 okt een nieuwe scan gemaakt van slokdarm en maag.


    De Chirurg is op de hoogte van onze vakantietrip .

    Groetjes daar.


    Opa, aan annulering verzekering gedacht?
98 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste |Omhoog ↑