Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
159 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Henk Snaph
3
[quote alias=Optiefan id=11872477 date=201910082124]
[...]

Moet jij niet “dineren” met een diepvriespizza en één of ander goedkoop wijntje?
[/quoten

Zijn naam zegt het al: Hij woont 16 hoog in de Bijlmer.
Jhr von Hochhausen
0
quote:

Henk Snaph schreef op 8 okt 2019 om 22:15:


[quote alias=Optiefan id=11872477 date=201910082124]
[...]

Moet jij niet “dineren” met een diepvriespizza en één of ander goedkoop wijntje?
[/quoten

Zijn naam zegt het al: Hij woont 16 hoog in de Bijlmer.



Ongekend grappig:hoe komen jullie erop:)

AB'tje natuurlijk.
Call me Put
2
quote:

Optiefan schreef op 8 okt 2019 om 21:24:


[...]

Moet jij niet “dineren” met een diepvriespizza en één of ander goedkoop wijntje?

Laat je niet foppen Shortie, hij is het niet, weer een of andere copycat.
Als je dan toch een fight begint dan tenminste wel met de echte Force niet met een of ander slap aftreksel die graag de "echte Force" wil zijn.((0;
shortie
0
quote:

Call me Put schreef op 8 okt 2019 om 22:28:


[...]
Laat je niet foppen Shortie, hij is het niet, weer een of andere copycat.
Als je dan toch een fight begint dan tenminste wel met de echte Force niet met een of ander slap aftreksel die graag de "echte Force" wil zijn.((0;


Merk dat het al weer herfst is. Bij mij in de tuin vielen de eikels ook al weer uit de lucht.
shortie
0
quote:

Massenzio schreef op 8 okt 2019 om 21:53:


Tja, als zelfs Apple een procent gaat zakken.... :-)


En dit patroon kennen we ook wel toch?
Iets zegt me dat de komende cijfers van Apple wel eens negatief ontvangen kunnen gaan worden.
Bijlage:
Vidoque
0
quote:

shortie schreef op 8 okt 2019 om 23:57:


youtu.be/g1O_svyiJBA

Megaphone oftewel Jaws of death patroon


Ik zou heel erg oppassen met shorts...
Audit4life
0
quote:

shortie schreef op 8 okt 2019 om 23:57:


youtu.be/g1O_svyiJBA

Megaphone oftewel Jaws of death patroon


Ik vind het een hele enge vrouw.
Island reversal is met 4 oktober alweer achterhaald.

Dus vannacht maar weer volgas omhoog.

Tweetje van dat varken met die rode stropdas. "We had some constructive conversations. Actually, Foe yong hai tastes better than you think" en hup, s&p 3.000 staat weer op het bord.

Just my 2 cents....
shortie
0
quote:

Audit4life schreef op 9 okt 2019 om 00:13:


[...]

Ik vind het een hele enge vrouw.
Island reversal is met 4 oktober alweer achterhaald.

Dus vannacht maar weer volgas omhoog.

Tweetje van dat varken met die rode stropdas. "We had some constructive conversations. Actually, Foe yong hai tastes better than you think" en hup, s&p 3.000 staat weer op het bord.

Just my 2 cents....


Deal met China wordt keer op keer verkloot of er moet nu ineens een konijn uit de hoge hoed komen. Ik verwacht em niet meer en wanneer de heffingen gewoon doorgaan is de markt er denk ik ook definitief klaar mee. Geloof is dan weg.
17-18 oktober moeten ze de Brexit aftikken toch? Dat kan ook nog een heet hangijzer worden.

Staan vooralsnog nog steeds maar een procentje of 3-4 van de all time high..... gezien de huidige omstandigheden lijkt me long op dit moment een stuk riskanter dan short....
We gaan het wel zien.
fred optie
0
Ben tegen statistische onmogelijkheid gelopen. Beurzen gaan omhoog en omlaag. 50procent kans. Klinkt logisch. Echter de futures sochtends staan ruim!!!!!!!90procent van alle dagen sochtends in de plus. Statistisch onmogelijk.
fred optie
0
Eigenlijk sowieso het bewijs van manipulatie. Heb het letterlijk. Maanden lang gechecked. Stop er nu mee. Maar absoluut statistisch niet mogelijk.
Oboema uit Zimbabwe
0
quote:

fred optie schreef op 9 okt 2019 om 02:41:


Eigenlijk sowieso het bewijs van manipulatie. Heb het letterlijk. Maanden lang gechecked. Stop er nu mee. Maar absoluut statistisch niet mogelijk.

alleen als je uitgaat van de 'random walk'

ik doe niet aan random walk, handel alleen op richting
dat is onmogelijk in ene 50-50 random benadering

dus de random walk is verkeerde uitgangspunt
voor je statistiek

dat bewijs je dus hiermee
beer56
0
quote:

Jhr von Hochhausen schreef op 8 okt 2019 om 21:15:


[...]


Er mogen nog wel 1000 punten af vooraleer jij break even staat, shortmans
Hoeveelste alias is dit na al je wangedrag?
Optiefan
0
Futures weer groen in de ochtend haha waar komt dit vandaan. De AEX future ook een slordige 0,3%... gister ging de US toch echt aardig onderuit en herstel is ook niet flink vanwaar dan steeds die plus haha daarnaast staat goud hoger en olie iets lager. Ach maar weer afwachten geblazen...

Kijk de DAX die gaat onveranderd openen volgens de futs dat klinkt logischer.
Oboema uit Zimbabwe
0
quote:

Oboema uit Zimbabwe schreef op 9 okt 2019 om 07:07:


[...]
alleen als je uitgaat van de 'random walk'

ik doe niet aan random walk, handel alleen op richting
dat is onmogelijk in ene 50-50 random benadering

dus de random walk is verkeerde uitgangspunt
voor je statistiek

dat bewijs je dus hiermee

verder moet je gewoon niet te veel shorten.
je hebt het waarschijnlijk in de gaten, omdat je afgelopen maanden short zit, vermoed ik dan :)))
Happy (niet actief)
0
quote:

fred optie schreef op 9 okt 2019 om 02:40:


Ben tegen statistische onmogelijkheid gelopen. Beurzen gaan omhoog en omlaag. 50procent kans. Klinkt logisch. Echter de futures sochtends staan ruim!!!!!!!90procent van alle dagen sochtends in de plus. Statistisch onmogelijk.


Iedere ochtend voor beurs shorts kopen. Futs staan dan hoog. Bij opening er weer uit. Leuk lucratief spel. Haha
159 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑