Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
98 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
quote:

ren-je-dement schreef op 11 jul 2019 om 19:34:


[...]

Da's niet voor de poes.



Je krijgt een ab van mij, niet voor deze post, maar over het algemeen post je met veel intelligentie.Uiteraard begrijpen de sukkels alhier,zoals molloniets,you see nothing, shortmans etc daar niets van, want die zijn(veel) te dom, zoals gisteren al uiteengezet.

Ga zo door:))
fred optie
1
quote:

Snugger schreef op 11 jul 2019 om 19:31:


[...] Nou niet echt hoor, micro of mini is $1,25 per punt, zit je op het grotere werk $12,5 pp… Stuivers komen niet eens voor in/op futures.
En VIX is een sentiment index, een index op zich. Je bent niet echt op de hoogte, doe dan niet van die nutteloze uitspraken!..


je hebt ergens gelijk,,, want vix gaat over amerikaanse beurs maaar ik bedoel gewoon implied volatility... voor derest handel ik nooit in dieminis of micros ...weet niet eens wat het is.

vroeger wel eens gedaan met harry klip in senp futures ...ging altijd mis.

maar ik bedoel implied volatility mbt nederlandse future..

ik ie het nut niet in om wat anderste handelen dan aex want het bewegget allemaal en het is voor mij sowieso random walk.

maar ik neem absoluut aan dat je gelijk hebt met je micros en minis..wat dat dan ook zijn mogen...handelde vroeger alleen de volle futures.. minin en micro is mij te gay!!! :)
fred optie
0
makt in principe ook geen moer uit... het systeem volatility is het zelfde waardan ook...

maar ik ben overigens vrij beperkt.. onno weet meervan dat soort dingen.. van eeuwigdurende leningen en andere onzin..

ik weet op zich alleen opties en dat is het dan..

weet niet eens welke fondsen er in de aex zitten en zeerzeker niet wat ze doen... meeste wel maar sommige absoluut niet..

weet wel dat alenheri in vogelzaad deed. of doet.

isook niet relevant..ik heb zelfs op de optiebeurs in bepaalde fondsen gehandeld zonder te weten wat ze deden... nutreco bv ...weet het nog altijd niet.. iets met vis?
fred optie
0
fred optie
0
ik ga slapen.. morgen komt de familie thuis.. heb huis al opgeruimd..morgen snel ff met tuin trimmer aan de gang.. en dan is alles oke.. niet handelen denk ik ...

en ik zal beloven minder te posten...
fred optie
0
mollowitz
0
quote:

fred optie schreef op 11 jul 2019 om 20:09:


ik ga slapen.. morgen komt de familie thuis.. heb huis al opgeruimd..morgen snel ff met tuin trimmer aan de gang.. en dan is alles oke.. niet handelen denk ik ...

en ik zal beloven minder te posten...



Veel plezier morgen weer met de familie. En ,nee niet handelen.. Toch nix op; een vrijdag
fred optie
0
quote:

mollowitz schreef op 11 jul 2019 om 20:19:


[...]

Veel plezier morgen weer met de familie. En ,nee niet handelen.. Toch nix op; een vrijdag


Betje tussen door misschien. Morgen huis familieklaar maken. Anders krijg ik op mijn donder. Eten koken. Boodschappen doen. Druk druk druk. Die beurs schiet toch niet op. Verdien wel wat maar de glazenwassers verdienen beter. Hahaha. Hoop gedoe voor weinig. Op maand basis dan. Jncl kosten.
opa
6
quote:

Force Track schreef op 11 jul 2019 om 19:59:


[...]


Je krijgt een ab van mij, niet voor deze post, maar over het algemeen post je met veel intelligentie.Uiteraard begrijpen de sukkels alhier,zoals molloniets,you see nothing, shortmans etc daar niets van, want die zijn(veel) te dom, zoals gisteren al uiteengezet.

Ga zo door:))


Joch wat zit U toch vol haat , ja als je toch een rot leven hebt waarschijnlijk thuis of op het werk.
Dan kun je ook gemakkelijk hier jou agressie kwijt op dit forum.
Gedraag U eens wie een volwassen vent en niet wie een vervelende klier.
En laat iedereen in zijn eigen waarde.
Leuke avond nog .
Snugger
0
quote:

fred optie schreef op 11 jul 2019 om 20:00:


[...]

je hebt ergens gelijk,,, want vix gaat over amerikaanse beurs maaar ik bedoel gewoon implied volatility... voor derest handel ik nooit in dieminis of micros ...weet niet eens wat het is.

vroeger wel eens gedaan met harry klip in senp futures ...ging altijd mis.

maar ik bedoel implied volatility mbt nederlandse future..

ik ie het nut niet in om wat anderste handelen dan aex want het bewegget allemaal en het is voor mij sowieso random walk.

maar ik neem absoluut aan dat je gelijk hebt met je micros en minis..wat dat dan ook zijn mogen...handelde vroeger alleen de volle futures.. minin en micro is mij te gay!!! :)
Dus je weet het wel!, met je gay…. Laag aankopen en hoog verkopen, sleep je zó $150 binnen per dag, en dat een paar keer per week, zo gay is gay nu ook weer niet lijkt mij!...
Now U See Me!
0
The Downald Trumpnes Index doet het uitermate..

Afgesteld en GeQuantseld naar behoren voor de Republikeinse Oligarchen..

Made in Texas..

Dat dan wél weer..;))

Now U See Me!
2
Alles Groen en GeQuantseld at 4hr PM..

Daar in The Fake States of America..

In God they trust..

May God help them in the near future..

Mr .X.
0
quote:

Now U See Me! schreef op 11 jul 2019 om 21:52:


Alles Groen en GeQuantseld at 4hr PM..

Daar in The Fake States of America..

In God they trust..

May God help them in the near future..




Tja.. nep nep nep
fred optie
0
quote:

Snugger schreef op 11 jul 2019 om 20:56:


[...] Dus je weet het wel!, met je gay…. Laag aankopen en hoog verkopen, sleep je zó $150 binnen per dag, en dat een paar keer per week, zo gay is gay nu ook weer niet lijkt mij!...


Ben erg slecht in richting . 150 dollar per dag haal ik gemiddeld bij lange na niet.
Stock Exchange Monkey
1
98 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑