Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
334 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Stock Exchange Monkey
0
snuf13
0
quote:

fred optie schreef op 13 jan 2019 om 20:37:


m.facebook.com/story.php?story_fbid=1...

Media spreekt van enkele geld hesjes!!!

Toulouse.





En zo hoort het........ gaat verder ook in heel Europa gebeuren.... let maar op!!!!!!

Zelfs ik ga meedoen!!!

Opkomen voor de mens die het minder heeft!
Beursgeslagen
0
quote:

de Hakkelaar schreef op 13 jan 2019 om 20:53:


[...] de werkende middenklasse is woedend, ze zien hun besteedbare inkomen alleen maar dalen.


Een nieuwe Franse revolutie ontketenen gaat niet lukken. Er is namelijk geen eenduidig alternatief plan. Bovendien schaalt de Franse regering snel op in maatregelen tegen de gele hesjes brigade die nu vooral uit raddraaiers en ander links tuig bestaat. Zou jij niets verbazen als het leger er eerdaags aan te pas komt en de opstand bloedig neerslaat. Alleen maar verliezers. Leer toch eens van geschiedenis. Zonder duurzaam alternatief alleen maar vandalistische speldenprikken waar niemand wat aan heeft.
Beursgeslagen
2
quote:

easy56 schreef op 11 jan 2019 om 09:11:


www.zerohedge.com/news/2019-01-10/yel...

French Yellow Vest Protesters Urge Supporters To Spark Bank Run With Mass Withdrawals

Bank run?

While the Yellow Vest movement has been taking to the streets for violent clashes with French police, activists from the movement are now recommending that French protesters empty their bank accounts to spark a bank run - in a move which one protester, Maxime Nicolle, called a "tax collector's referendum."

"We are going to get our bread back ... You’re making money with our dough, and we’re fed up," said Nicolle in a video message, as reported by the Associated Press.


Als die protesters geld op de bank zouden hebben zouden ze niet protesteren. Of is dit een richman's logica?
Optiefan
0
amarillus1969
0
neem nog een borrel....ja...zit long....ben teleurgesteld in politiek. mooi weekend geweest om rust te scheppen in beurs. wordt niets mee gedaan. beurs naar beneden morgen. en waarom? bouwen aan vertrouwen is niet prioritiet 1
Ole Elliottwave
0
Goede morgen,

Nieuwe week, nieuwe loten, nieuwe kansen.

Goud dan maar niet door de 1300? RSI is massiv OB
In de 4 uurs staat een flag naar de 1340. Ben benieuwd of deze gaat lukken.

AEX ruimte tot de 511 om vol te maken met GAM. Daarna 471.
Als het gaat dalen dan zal het waarschijnlijk gaan versnellen. Dus..

Gr
Optiefan
0
quote:

Shoryuken schreef op 14 jan 2019 om 06:47:


rood openen en dan nar groen toe


Blijft lastig om in te schatten wanneer dat feest een keer voorbij is.... Vola is wel weer terug gelukkig! Futures VS zakken ook lekker door....
Optiefan
0
Het handelsoverschot met de Verenigde Staten steeg afgelopen jaar echter met 17 procent tot 323,3 miljard dollar. Dat is het hoogste niveau sinds 2006.
Optiefan
0
quote:

Sloeki schreef op 14 jan 2019 om 07:50:


GAM GAM GAM.


Jup, verlies loopt er al uit voor opening.
amarillus1969
0
zo te zien valt verlies mee....maar vrees dat we dat maar half uurtje kunnen volhouden. Lekker begin voor de week. Voor de long-kamp is hopen dat koersen aantrekken met ""hoop"" dat handelsoorlog met deze cijfers weleens snel voorbij kan zijn.
334 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑