Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
480 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 24 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
ren-je-dement
0
quote:

beer56 schreef op 12 okt 2018 om 07:32:


[...]wat doet je straddle 2020 nu


2021.
Gisteren deed hij 103 met een vola van 18.
beer56
0
quote:

antiflow schreef op 12 okt 2018 om 07:35:


Echt vuile streken weer overnight. Koop je straks op stijgen wordt je genaaid. Koop je op dalen ook.
Ik had op 512 ook wel durven bijkopen maar nu alweer 524
Gisteren voor sluit wisten ze het al. Bij een stand van 517,5 betaalde je voor de AX2 1,50 euro
Dan denk je laat ik het maar niet doen, kiet bij 521,5, dat is al 0,8% in 1 dag, maar ze weren het zelf van te voren al. Crimineel volk
onzin prijs call en put stonden in evenwicht ,put stond op 4,10,als je er niets van begrijpt moet je niet zo zeuren
beer56
0
quote:

ren-je-dement schreef op 12 okt 2018 om 07:41:


[...]

2021.
Gisteren deed hij 103 met een vola van 18.
oh hopen maar dat de vola naar 8 kachelt
easy56
0
Gisteravond vlak na sluit US ineens bericht dat Trump weer ingesprek met CHina zou gaan.
US futures stegen snel daarop.

Zo wordt alles weer gesust voorlopig:)
ren-je-dement
0
Heb hem voor 101,50.

Een betere prijs krijg je niet, ze geven wel een hogere laat en dus een ruimere spread, maar als je hem dan inlegt iets slechter dan de middenkoers gebeurt er niks, tot je steeds wat minder vraagt en dan hehe, eindelijk.
antiflow
0
quote:

beer56 schreef op 12 okt 2018 om 07:42:


[...]onzin prijs call en put stonden in evenwicht ,put stond op 4,10,als je er niets van begrijpt moet je niet zo zeuren


Wat loop je nou dom te ouwehoeren???? Ik weet toch welke prijs ik gisteren heb gezien om 17;25 uur. Zat nog te twijfelen. Wat lul je nou met je 4,10 voor de CAX2 520 ???
easy56
0
Door zulke berichten of berichten over rente stabilisatie worden iedere keer weer de beurzen gemanipuleerd en worden velen op verkeerde been gezet.
Nu moeten short partijen snel hun posities afdekken en kopen en zie je stijging.
Maar er vrranderd niets,alles blijft zeer wankel door grote Valuta/schulden problemen EM markets en problemen Italie/EUropa.
En zware overgewaardeerdheid US met stijgende rente en hoge schuldenlast.
Now U See Me!
0
quote:

easy56 schreef op 12 okt 2018 om 07:53:


Door zulke berichten of berichten over rente stabilisatie worden iedere keer weer de beurzen gemanipuleerd en worden velen op verkeerde been gezet.
Nu moeten short partijen snel hun posities afdekken en kopen en zie je stijging.
Maar er vrranderd niets,alles blijft zeer wankel door grote Valuta/schulden problemen EM markets en problemen Italie/EUropa.
En zware overgewaardeerdheid US met stijgende rente en hoge schuldenlast.


Zo is het Anet.. zo is het..!

Was geteekent..

Het Formulo 1 mantje..
beer56
0
quote:

antiflow schreef op 12 okt 2018 om 07:48:


[...]

Wat loop je nou dom te ouwehoeren???? Ik weet toch welke prijs ik gisteren heb gezien om 17;25 uur. Zat nog te twijfelen. Wat lul je nou met je 4,10 voor de CAX2 520 ???
he agressievo er staat put 420 alles stond in lijn put 4,10 call 1,50 je snapt er echt niets van he domme mensen zijn altijd boos
zonnedaal
0
Goedemorgen. De moonshot op de indexen veroorzaakt een shortsqueeze neem ik aan. Of omgekeerd.
easy56
0
voor de korte handel natuurlijk ideaal dit

op lagere koersen de mijntjes terug kopen,als eerder verkocht hebt.
wvdg
0
veel om de expiratie vanmiddag 15.30 op rond de 520 .. erboven eronder ..kijken of t klopt
Call me Put
0
Zie nog geen stukje van Royce vandaag.
Zou die het ff niet weten.
Flink herstel vandaag. Hovestad suc6
ONN
0
quote:

beer56 schreef op 12 okt 2018 om 08:19:


he agressievo er staat put 420 alles stond in lijn put 4,10 call 1,50 je snapt er echt niets van he domme mensen zijn altijd boos

Hahaha...ik heb een tijdje terug al het advies gegeven dat ie beter kan gaan vissen of zo.

Goedemorgen...
amarillus1969
0
me handen jeuken om wat te doen maar dat smijtwerk rood en groen denk ik...... geen vuurwerk aankomende uren.
snuf13
0
quote:

amarillus1969 schreef op 12 okt 2018 om 09:31:


me handen jeuken om wat te doen maar dat smijtwerk rood en groen denk ik...... geen vuurwerk aankomende uren.


Ik denk dat het vuurwerk naar beneden er nog wel aankomt!!

Yanks gaan redelijk weer omhoog.... maar wij :-))))))))) puinhoop!!
480 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 24 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑