Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
480 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 20 21 22 23 24 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Andy5
0
De analyse van de money flow is te kort door de bocht. Kun je niet concluderen op basis van grafiek en staat nog steeds hoog.
Beurscrash in aantocht
0
TA Knock out. Valt wel mee er gaat vandaag nog geen 10% van de AEX af.

De shorters willen ook een keer verkopen.
ONN
0
quote:

Achtbaan schreef op 11 okt 2018 om 08:40:


Valt wel mee er gaat vandaag nog geen 10% van de AEX af.

Jij hebt zeker altijd last van een achtbaan (in je hoofd) ? ;-)

Goedemorgen...
mollowitz
1
Kan je het je voorstellen: "Rutte; de DNB is going wild, the DNB is going loco" ....

mollowitz
1
quote:

easy56 schreef op 11 okt 2018 om 08:43:


steunlijnen zat:-)


zullen we nu ophouden over steunlijnen.... Gister was wal het voorbeeld dat steunlijnen totale onzin is
kassa!
1
4 oktober 2018:
Verkoopdruk AEX lijkt op te drogen De AEX-index onttrekt zich langzaam aan de zorgen over de Italiaanse begrotingsplannen en het slepende handelsconflict tussen de Verenigde Staten en China.

Gelukkig hebben ze op de aandeelhouder.nl een technisch analist die deze koersval vorige week wel zag aankomen. Deze man heeft het vaker bij het rechte eind dan RT die meer voor de sensatie koppen gaat.
handyman6
0
SHS op de DAX geldig.Hoever herstelt het vandaag? Nu 11550. Of moet het nog naar 11100?
Spannend
H6
'd Aandelen
0
Gisteren AEX 528 en vandaag opening rond 519, waarom gebeurt dat nu bijna altijd 's nachts en kan de belegger daar op de openingstijden nooit van profiteren, Amerikaanse maffia zooi.
480 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 20 21 22 23 24 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: technische analyse

Column door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negenti...

Meer over Royce Tostrams

Recente columns van Royce Tostrams

  1. 08:30 TA: Wall Street naar laagste pun... 148
  2. 17 dec TA: Fusie, splitsen, zon of wind? 351
  3. 14 dec TA: Bodemvissers en stockpickers 302

Gerelateerde instrumenten

  1. AEX 494,45 -1,13%
  2. Barrick Gold Corporation 13,895 +1,79%
  3. Nasdaq 85,240 -0,01%
Gesponsorde links